TOP ZNAČKY

FAQ

Predtým ako nás budete kontaktovať písomne e-mailom, alebo prostredníctvom kontaktného formulára, prosím prečítajte si najčastejšie kladené otázky na náš internetový obchod či náhodou nenájdete odpoveď na Vašu otázku :

1. Ako si môžem objednať tovar z Vašej ponuky

Tovar je možné objednať priamo cez stránku www.suncycle.sk vložením požadovaného tovaru do „nákupného košíka“ a potvrdením objednávky, v krajnom prípadne prostredníctvom e-mailovej komunikácie. Objednávky prostredníctvom telefónu nepríjmame! Rovnako nie je možné prísť priamo na našu prevádzku a zákupiť tovar bez predošlej objednávky prostredníctvom stránky www.suncycle.sk nakoľko neprevádzkujeme klasickú maloobchodnú predajňu!

2. Dostupnosť tovaru

2.1. Ako zistím, že je daný tovar skladom?
Pri každom produkte je hneď  nad cenou daného tovaru uvedená jeho dostupnosť :

Na sklade :
Áno - tovar je na sklade u prevádzkovateľa, prípadne u jedného z jeho dodavateľov a prevádzkovateľ je schopný tento tovar odoslať ešte v pracovný deň objednania, ak objednávka od objednávateľa bola zaevidovaná do 12:00 hod. Väčšina objednávok prijatých po 12:00 hod bude odoslaných až nasledovný pracovný deň od objednania objednávateľom.
2-5 dni ( od objednávky ) - tovar je podľa informácii dodavateľov dostupný na ich skladoch a na sklade u prevádzkovateľa by bol za 2 až 5 dní od objednania objednávateľom.
6-10 dni ( od objednávky ) - tovar je podľa informácii dodavateľov dostupný na ich skladoch, prípadne im tovar dorazí v najbližších dňoch a na sklade u prevádzkovateľa by bol za 6 až 10 dní od objednania objednávateľom.
viac ako 10dni / na otázku -  tovar nie je podľa informácii dodavateľov momentálne dostupný na ich skladoch, prípadne bude na skladoch v priebehu pár dní. Pre presnejšiu informáciu o termíne dodania treba kontaktovať prevádzkovateľa mailovou komunikáciou, prípadne cez kontaktný formulár.

Upozornenia :
a/ Prevádzkovateľ nezodpovedá za prípadné predĺženie termínu dodania tovaru ktoré môže nastať nesprávnou informáciou od jeho dodavateľa o jeho aktuálnych skladových zásobách.
b/ Prevádzkovateľ nezodpovedá za prípadné predĺženie termínu dodania tovaru ktoré môže nastať komplikáciami prepravcov tovaru ( prepravné a kurierske spoločnosti, alebo Slovenská pošta ) a to už či na trase Dodavateľ prevádkovateľa-Prevádzkovateľ, prípadne Prevádzkovateľ-Objednávateľ.
c/ Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na omyl pri uvedení dostupnosti ponúkaného tovaru, ktorý však musí oznámiť objednávateľovi mailovou komunikáciou počas pracovných dní do 24 hodín od objednania tovaru od objednávateľa.
d/ Chceme upozorniť zákazníkov, že internetový obchod Suncycle.sk pracuje v programe ktorý nedokáže rozpoznať ktorá varianta produktu ( ak má produkt viac farebných vyhotovení alebo veľkostí ) je skladom. Preto sa občas môže stať, že napríklad tretry ktoré ponúkame vo veľkostiach 39 až 48 budú označené ako "skladom" ale reálne nám budú chýbať určité veľkosti. Ak si však zákazník objedná farbu/veľkosť produktu ktorá nie je aktuálne skladom, prevádzkovateľ ho na to upozorní obratom do 24 hodín mailovou komunikáciou.  
Poznámka : Všetky objednávky sa napriek upozorneniam snaží prevádzkovateľ vybavovať v čo najkratšom čase ako je to len možné.

2.2. Kedy môžem očakávať tovar, ktorý je v internetovom obchode skladom?
Pokiaľ je vybraný tovar v internetovom obchode skladom a objednáte si ho do 12:00hod, môžeme ho po zabalení expedovať ešte v deň ojednávky. Obvykle dodávame tovar na území celého Slovenska do 24 hodín od expedície prostredníctvom kurierskej služby GLS, prípadne do 48hodín prostredníctvom služieb Slovenskej pošty.

3. Osobný odber tovaru

3.1. Je možné si tovar osobne vyzdvihnúť?
Áno, ale nakoľko neprevádzkujeme klasickú maloobchodnú predajňu, osobný odber tovaru je možný iba po vzájomnej dohode medzi prevádzkovateľom a objednávateľom tovaru a to v presne dohodnutom termíne výhradne iba na adrese prevádzky :

Matúš Pribela SUNCYCLE, Obuvnícka 1120, 958 01 Partizánske, Slovenská republika
Osobný odber je možný iba počas pracovných dní v čase medzi 14:30hod až 16:00hod, ak nie je vzájomne dohodnutý iný termín. Osobne je možné prevziať iba ten tovar, ktorý bol vopred objednaný cez stránku www.suncycle.sk a vopred zaplatený bankovým prevodom na účet prevádzkovateľa.

Upozornenie: pri osobnom odbere tovaru nemá objednávateľ právo na servisné úkony spojené s objednaným tovarom! Pokiaľ máte záujem o servisné práce spojené s objednaným tovarom, informujte nás o tom vopred e-mailom pred vyzdvihnutím tovaru. Vopred neohlásené servisné práce spojené so zakúpeným tovarom máme právo odmietnuť z dôvodu časovej zaneprázdnenosti! Pri osobnom odbere neúčtujeme žiadne poplatky.

4. Výmena objednaného tovaru a reklamácie

   Reklamačný formulár na stiahnutie 

Žiadosť o vyzdvihnutie tovaru na reklamáciu/vrátenie prostredníctvom GLS

4.1. Ako postupovať, keď mi objednaný tovar nebude sedieť, prípadne nebude spĺňať moje požiadavky?
Prípadnou komunikáciou so zákazníkom pred odoslaním tovaru sa snažíme riziko voľby nesprávnej veľkosti minimalizovať, napriek tomu nie je možné úplne vylúčiť, že Vám daný produkt nebude sedieť.
Tovar je možné u nás bez udania dôvodu vrátiť v lehote do 90 dní od prevzatia od prepravnej spoločnosti. Správnu veľkosť, prípadne variantu Vám odošleme obratom, prípadne sa s vami dohovoríme na alternatíve či vrátení peňazí za tovar. Za opätovné zaslanie vymeneného tovaru Vám už nebudeme účtovať žiadne ďalšie poplatky!

Tovar ktorý máte záujem vrátiť, vymeniť, prípadne reklamovať treba zaslať na adresu :
Matúš Pribela SUNCYCLE
Obuvnícka 1120
958 01 Partizánske

Tovar može odberateľ zaslať naspäť Slovenskou poštou alebo jemu vybranou kurierskou alebo inou prepravnou spoločnosťou na adresu prevádzkovateľa. Rovnako môže k zaslaniu tovaru naspäť prevádzkovateľovi využiť prevádzkovateľom ponúkanú službu kurierskej spoločnosti GLS pod názvom Pick&ReturnService vyplnením Žiadosti o vyzdvihnutie tovaru na reklamáciu/vrátenie prostredníctvom GLS ktorú nájde v sekcii FAQ/často kladené otázky a sekcii Reklamačný poriadok. Zákazním v žiadosti vyplní svoje meno, adresu vyzvihnutia balíka, svoj tel.kontakt pre kuriera, dátum požadovaného vyzdvihnutia a názov tovaru ktorý chce vrátiť, prípadne reklamovať. Táto služba je pre všetkých zákazníkov dostupná zdarma a hradí ju v plnej výške prevádzkovateľ.

4.2. Aký tovar môžem vrátiť?
Zákazník môže vrátiť bez udania dôvodu akýkoľvek tovar zakúpený prostredníctvom stránky www.suncycle.sk. Toto ustanovenie se týka tovaru zaslaného Slovenskou poštou, alebo prepravnou spoločnosťou GLS, ale netýka se tovaru, ktorý bol zakúpený osobným odberom. Vrátený tovar však nesmie vykazovať žiadne známky používania zákazníkom, prípadne nesmie vykazovať žiadne jeho poškodenia!

4.3. Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátený tovar?
Po odstúpení od zmluvy a riadnom vrátení tovaru odberateľom je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu ( najneskôr do 14 dní ) vrátiť spotrebiteľovi zaplatenú čiastku za tovar vrátane nákladov, ktoré odberateľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru. Dodavateľ uhradí finančnú čiastku odberateľovi bankovým prevodom na číslo účtu ktoré oznámi dodavateľovi odberateľ. Peniaze za vrátený tovar zasielame vždy raz týždenne ( v piatok ) na účty odberateľov.

4.4. Ako postupovať, pokiaľ chcem tovar reklamovať?
Podrobný popis ako postupovať v prípade reklamácie tovaru nájdete v sekcii Reklamačný poriadok.

5. Doprava a platba

5.1. Koľko zaplatím za poštovné a balné?
Cenník poštovného a balného je nasledovný :

Pre balíky v rámci SR :
1,95€ - Slovenská Pošta ( platba prevodom ) pri objednávke tovaru v celkovej hodnote do 100€ vrátane, platí len pre malé zásielky do 500gr! ( napríklad lanká, oleje, oblečenie, okuliare a podobne )
3,95€ - kuriér GLS ( platba prevodom ) pri objednávke tovaru v celkovej hodnote do 130€ vrátane
3,95€ - kuriér GLS ( dobierka ) pri objednávke tovaru v celkovej hodnote do 130€ vrátane
3,95€ - Slovenská Pošta ( dobierka, alebo platba prevodom ) pri objednávke tovaru v celkovej hodnote do 130€ vrátane
1,95€ - kuriér GLS ( dobierka, alebo platba prevodom ) pri objednávke tovaru v celkovej hodnote od 130,01€ do 300€ vrátane
1,95€ - Slovenská Pošta ( dobierka, alebo platba prevodom ) pri objednávke tovaru v celkovej hodnote od 130,01€ do 300€ vrátane
0,00€ - kuriér GLS ( dobierka, alebo platba prevodom ) pri objednávke tovaru v celkovej hodnote od 300,01€

Pre balíky v rámci ČR :
10,00€ - Slovenská Pošta ( dobierka, alebo platba prevodom ) pri objednávke tovaru v celkovej hodnote do 300€ vrátane
0€ - Slovenská Pošta ( dobierka, alebo platba prevodom ) pri objednávke tovaru v celkovej hodnote od 300,01€

5.2. Je možné pri osobnom odbere platiť platobnou kartou?
Nie, nakoľko neprevádzkujeme klasickú maloobchodnú predajňu, nie je u nás možné platiť platobnou kartou. Osobne je možné prevziať iba ten tovar, ktorý bol vopred objednaný cez stránku www.suncycle.sk a vopred zaplatený bankovým prevodom na účet prevádzkovateľa.

6. Vzájomná komunikácia

6.1. Ako mám s vami najjednoduchšie komunikovať?
Vážení zákazníci, týmto by sme Vás chceli poprosiť, aby ste uprednostňovali mailovú komunikáciu s nami pred telefonickou. Z dôvodu časovej zaneprázdnenosti bohužial nedokážeme vybavovať telefonické hovory. Na Vaše e-mailové otázky a dotazy sa budeme snažiť odpovedať v pracovné dni vždy maximálne do 24 hodín. Všetky Vaše otázky, prípadne dotazy nám smerujte výhradne na e-mailovú adresu info@suncycle.sk , prípadne cez náš kontaktný formulár ! Týmto ušetríte veľa nášho času a Vami objednaný tovar sa k Vám dostane v kratšom čase. Vopred Vám ďakujeme za Vaše pochopenie.